datum: 2010-08-15 , klocksalg: 13:37:47

3dagar kvar..

Vaknade av att pappa river som en galning i köket, klockan var tio över nio och jag tänkte att det var lika bra att gå upp och försöka vänja tillbaka tiden nu när skolan börjar PÅ TORSDAG!? åhfyfan jag kan knappt fatta hur fort denna sommar gått...

Nu dunkas "Love the way you lie" i mina hörlurar och jag borde egentligen städa mitt rum, men det orkar jag verkligen inte med just nu, det får bli någon annan dag ;)

mitt internet har fått damp också, kan det bli bättre? ;o

Kommentarer
Postat av: eva

fin blogg :)

kolla gärna min blogg & kommentera !

ha en bra dag!

2010-08-16 @ 17:16:15
URL: http://gillmanthatsright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0