datum: 2010-07-13 , klocksalg: 18:35:50

värmen?

shit vad varmt det är ute! men jag ska inte klaga helt klart bättre än regn och rusk ;)
har inte orkat blogga idag, har inte orkat göra någonting faktiskt, men jag ska ändra på det och ta tag i fotbolls skorna och pappa (och en fotboll såklart) och dra med dom till rosvalla...! Ska lägga ut lite bilder på bloggen också som jag tog för några timmar sedan. Funderar även att ringa farfar och kolla om det finns något jag kan "sommarjobba" med på gården, det är dags för nytt photoshop tycker jag! Och mina pengar lär ta slut nästa vecka som spenderas med tjejorna i Göteborg, Gothiiiiiia =D


Kommentarer
Postat av: ebbaa

vilken fin skjorta! vart har du köpt den?

fin blogg :)

2010-08-14 @ 16:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0