datum: 2010-07-14 , klocksalg: 23:02:54

jag kommer inte kunna sova ikväll...

..för min garderob har invarderats av väldens största gräshoppa någonsin! Jag stod och speglade mig och så hoppar den upp bakifrån min byrå och sätter sig på den, då undrade jag ju klart vad det var för någonting då vände jag mig om och så skrek jag så högt att syster kommer springandes, och den var inte liten asså! Nu när jag skulle ta kort på den så kunde jag inte hitta den, den ligger säkert under täcket och väntar på att få bita mig i fötterna...humm soffan kanske inte är en så dum idé inatt, eller tills den dött...?

Nu sitter jag och försöker fixa ihop en packlista till Gothia, och tar knasiga webcam bilder, snart ska jag sätta på the oc första säsongen, och packa träningsväskan för imrgn "träning" imrgn från 12 till 16, + att jag, matilda och frida ska cykla ut dit, ska försöka updatera innan jag åker ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0